سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با هر آدمى دو فرشته است که او را مى‏پایند و چون قدر الهى رسد بدان واگذارش نمایند ، و مدت زندگانى که براى انسان است چون سپرى وى را نگهبان است . [نهج البلاغه]

چند راهنمایی برای مردان اغفال شده (متاهل - خودتم میدونی بیکاری پس بیا تو یه چایی بزنیم

خانه

پارسی بلاگ

مدیریت

پست الکترونیک

شناسنامه


1:56 صبح پنج شنبه 86/7/12

چند راهنمایی برای مردان اغفال شده (متاهل

آبدارچی

 

چند راهنمایی برای مردان اغفال شده   (متاهل)

 

 (شرمنده کیفیت نداره ها آخه کاره خودمه)

1- چنانچه روزی از سر کار به منزل آمدید و مشاهده کردید که همسرتان بر خلاف روزهای گذشته تمام کلماتی که بر زبان می آورد با پسوند عزیزم همراه می باشد مثل : سلام عزیزم , خوبی عزیزم , خسته نباشی عزیزم و ... هشیار و آگاه باشید که او صد در صد خواسته مالی از شما دارد , به همین دلیل به حربه ... کردن ( اشتباه کردید. منظورم خام کردن بود) متوسل شده است . 
پس قبل از اینکه بتواند به مقصودش برسد و خواسته اش را مطرح نماید , شما پیش دستی کنید و به او بگویید :عزیز تر از جانم , یکم پول داری بهم قرضی بدی ؟
 
2- چنانچه درست چند روز مانده به روز زن , همسرتان به بهانه های واهی شما را به خیابان می کشاند و در حالی که مشغول قدم زدن از جلوی یک طلا فروشی هستید , از علاقه شدیدش به گردنبند طلای چند کیلویی ! پشت ویترین با شما صحبت می کند , کاملا مطمئن باشید و ذره ای شک به خود راه ندهید که همسرتان از حربه ای غیر مستقیم استفاده کرده و منظورش این بوده که روز زن که هدیه تان را باز می کند داخل هدیه با این گردنبند مواجه شود .
 پس شما هم کاملا نرمال و با کمال آرامش به او بگویید : « عزیزم من واقعا از این مردایی که روز زن به همسرهاشون طلا و جواهرات هدیه می دن متنفرم چون می خوان ارزش زن رو با پول قیاس کنن . به نظر من نفس عمل مهمه و با یک شاخه گل هم می شه اونو نشون داد . مگه نه ؟»
 
3- چنانچه لحظه ای که از سر کار می آیید و درب منزل را باز می کنید , بر خلاف روزهای گذشته با عطر دل انگیز خورش قرمه سبزی که در فضای منزل منتشر شده مواجه می شوید و صدای همسرتان را از داخل آشپزخانه می شنوید که می گوید : «عزیزم امروز غذایی رو که دوست داری برات پختم» شک نکنید که همسرتان می خواهد از حربه نمک گیر کردن استفاده نماید و بعد از میل غذا حتما خواسته مالیش را مطرح خواهد کرد .
پس برای اینکه نمک گیر نشوید و محتویات جیبتان حفظ شود , جلوی شکمتان را بگیرید و بگویید : عزیزم من بیرون غذا خوردم.
 
4- چنانچه در ایام تابستان , قصد سفر به همراه همسرتان و با اتومبیل شخصی دارید , به طور یقین بدانید که طبیعت زن جوری است که اگر به او رو داده شود دلش می خواهد
 از هر شهر و روستا و دهستان و بخش و ده و دهکوره و .... که عبور می کند , مقادیری از سوغات آن دیار را برای اهل خانواده اش به ارمغان ببرد .
 پس چنانچه می خواهید که سفر خوب و خوش و لذت بخشی را داشته باشید بدون اینکه پولی به سوغات داده باشید در ضمن از غرغر های همسرتان هم در امان بمانید ,
از همان ابتدای سفر , کمربند ایمنی صندلی همسرتان را طوری ببندید که کاملا از روی دهان او عبور کند و آنرا طوری قفل کنید که دیگر باز نشود .
 
این راه کارها رو حتما امتحان کنین پشیمون نمیشین........ LOL
 


بگو پسر جوووون()



کلی چیز واسه خنده (آرشیو) هههه

کوتاه و خواندنی 3
اینم واسه دخترهای دانشجوی خوش خیال
اینم دلایل غرور مردان
بدون شرح
فرمول دختر برابر بدبختی
دخترا اصلا:
شباهت دختر با آدامس
موقع ازدواج حواست رو جمع کن
بابا دوستم فقط آقایون
خانومای راننده
[عناوین آرشیوشده]


[ خانه :: پارسی بلاگ :: مدیریت:: پست الکترونیک :: شناسنامه]

تعداد مشتری:94403

چایی:12

چایی با قلیون :3

 RSS 

بفرما چایی

چند راهنمایی برای مردان اغفال شده   (متاهل - خودتم میدونی بیکاری پس بیا تو یه چایی بزنیم

آبدارچی
زیاد کنجکاوی نکن واسه بچه خوب نی!!!!

آبدارچی

چند راهنمایی برای مردان اغفال شده   (متاهل - خودتم میدونی بیکاری پس بیا تو یه چایی بزنیم

چی میل داری داداش


متن هر چی بخوای هست فقط لب تر کن!

بخند بابا

کلی چیز خنده دار هههههه

تشریف داشتین!!

 

کوچیکت آی دیش اینه:

یــــاهـو